μίας ώρας ειδικά δικής μου

 

Georgia O Keeffe.jpg

Georgia O’ Keeffe, Watercolours

 

Ξημερώματα Κυριακής, αλλαγή ώρας
μίας ώρας ειδικά δικής μου
ο φυσικός χρόνος που μεθίσταται κατά μονάδα
για τις ανάγκες της ρύθμισης
η γη που γυρίζει γύρω μας σαν στεφάνι αστροναύτη
τα ψηφία που περιμένουν στάσιμα στις κίτρινες οθόνες
τα λεωφορεία που περιμένουν στάσιμα με τους σταθμάρχες
η λάμπα που ρίχνει το ψυχρό της φως ομοιόμορφα στο ορθογώνιο
βιβλιάριο της εβδομάδας τα λιγοστά ψίχουλα αναρριχούνται από το πιάτο
κάποιες ατάκτως ερριμένες σκέψεις στην πορσελάνινη μολυβοθήκη
δώδεκα φωτογραφίες σε μία ψυχρή οθόνη τηλεφώνου
και μία απέραντη ξενιτιά που κυκλώνει την ημέρα.

Το βαγόνι φεύγει στις έξι,
θα σε πάρει κάπου μακριά από εδώ,
μακριά από εμένα, μακριά από τα βότσαλα της Σερίφου
τις γαλάζιες κιμωλίες και τα ξύλινα παραθυρόφυλλα μακριά από
τον  ολάνθιστο βασιλικό τα γεμάτα φορτηγά με χαρτο-
κιβώτια τις σκονισμένες μηχανές τα ηλεκτρικά ψυγεία
και τον απέραντο, μελαγχολικό ουρανό.

Περάσαν οι μέρες ξεχάστηκαν τα εκούσια χαιρετίσματα τα τι κάνεις
τα τυπικά εορτολόγια οι φίλοι κατά σύμβαση οι δώδεκα μήνες
οι τέσσερις εποχές και μαζί τους έφυγε ένα κομμάτι μέσα μου,
έμεινα εδώ να τριγυρνάω σε δρόμους αλλόγλωσσους ψάχνοντας
κάτι που το ξέρω πως δεν θαρθει
εκπορεύομαι απ’το ημιτελές
η διαδρομή με δικαιώνει
κι αν θα τοθελα πολύ
θα γυρνούσα ίσα για ένα Σαββατόβραδο
στα σκαλιά της πολυκατοικίας σου
που φυτρώνει κάθε βράδυ το κλαδί από γιασεμί
που μου χάρισες κείνο το βράδυ
με το φεγγάρι στα ματόκλαδα·
ο κόσμος πλέον περιστρέφεται σαν πυκνωτής
φορτίζονται οι αμαξοστοιχίες τα αεροδρόμια και οι πόλεις
κερήθρες  φυλακών ακριβά μισθωμένων
με χρυσά βυθοσκόπια να χαζεύουμε
το βάθος της λύπης μας
ή το απέραντο των επόμενων ημερών

Κείνη την ώρα που μου χάρισες
την φύλαξα για τέτοιες ώρες πεθυμιάς
ή θλιμμένης απορίας.

 

One thought on “μίας ώρας ειδικά δικής μου

  1. Παράθεμα: μίας ώρας ειδικά δικής μου | Απ'όλα (με sos)

Σχολιάστε

